Friday, February 21, 2014

DO IT THE PRADA WAY.



Sarah Harris escreve na review da colecção outono 2014 apresentada por Miuccia Prada ontem em Milão: As a final note, it's worth mentioning that a new way to hold a bag has emerged, according to Mrs Prada. Tonight firmly heralded the end of the “hug” technique. Chain-handled satchels were worn over the shoulder, but aggressively tugged down so the bag flipped on its side and jutted out from behind. Like everything else here, it felt entirely new. 

Este look 39 é definitivamente o meu look preferido da colecção. Agrada-me o esquema de cores, a forma loose, muito 20's & arte deco, a vibe desportiva. 
source

3 comments:

  1. Cátia que camisola tens tu que me faz lembrar muito esta? Estarei a fazer confusão? Este look está realmente fantástico!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agora deixaste-me a pensar! Será que tenho? Este look podia vir todo cá para casa, assim ASAP!

      Delete
  2. O look é muito giro. e achei muito interessante o que a Sarah Harris escreveu :)

    http://www.chasingrubiesbyflor.blogspot.pt/

    ReplyDelete